2014. július 18., péntek

Új rovat a blogon! Inkognitóban...

Kedves Olvasó!


Köszönöm, hogy itt vagy, köszönöm, hogy olvasod az írásaimat. :-)

Te, aki néha napján, Te, aki először és Te, aki rendszeresen bekukkantasz a Boszorkánykonyhába, olvashattál az élet-mód-váltásomról, láttál fotókat a lakhelyeimről, a speizomról; bepillantást nyerhettél a tányérjaimba, a sótartómba, a ruhatáramba, a testi-lelki dolgaimba. Olvashattál tőlem szingliként, élettársként, menyasszonyként, aztán gyűrűt visszaadva írt bejegyzéseket. Szóval előttetek gyakorlatilag nyitott könyv az életem.

Mától ahányszor csak lehetséges, olvashattok majd egy-egy olyan bejegyzést, ami titokzatos lesz. El fogok menni helyekre, ahol még sosem jártam, tudósítok is róla, de nem mondom meg, kivel és hogy hol voltam. A családomnak sem, senkinek. Persze lesznek fotók is, néhányan talán rá is jöttök, merre járhattam, és lehet is találgatni bátran! Később, ha rendbe szedtem magam, tervezem, hogy aki kitalálja, merre jártam, valamilyen ajándék félét kap, ha felveszi velem a kapcsolatot. Ha a közelben lakik, főznék neki valamit, összefuthatnánk egy kávéra, ha messzebb, akkor küldhetnék neki egy boszis apróságot, de szívesen várom az ötleteket, ti ilyen esetben minek örülnétek?

Az első bejegyzés ma este a blogon és a FB oldalon.


Kalandra fel! ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése