2014. március 6., csütörtök

130. nap (Ausztria)


Reggeli: 2 kenyér (a képen azért van 4, mert most fele akkorára szeleteltem (és vékonyabb is) a könnyebb csomagolás érdekében).


Tízórai: 1 alma.

Ebéd: sült hús, saláta.



Uzsonna1: na, ez helyett alvás volt, ma edzés pihenőnap van, amint feljöttem ebéd után, benyomultam a szuper takaróm alá.

Uzsonna2: az 1-gyel együtt: 2 főtt tojás, dió, 1 kiwi.


Vacsora: tonhal saláta. (És elnyammogtam pár pufi rizst is.)



+1: 2 főtt tojásfehérje lenne, de nincs most hozzá gusztusom...

Már 2. napja nem voltam kint a házból, csak reggel az újságért. Holnap délelőtt szerintem 20-szor fogok kimenni megnézni, hozott-e valamit a postás... Mert E. délutánra legtöbbször úgy elfárad, hogy már képtelen menni. Én viszont képtelen vagyok egész nap -a házimunkán kívül- ülni... Még 10 nap. ;-)

Heti menüterv itt
Heti edzésterv itt
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése