2014. február 2., vasárnap

98. nap

Reggeli: ld. tegnap

 
Tízórai: ld. tegnap
 
Ebéd: spenót, 3 pirinyó tükörtojás, 2 pufi rizs

 
Uzsonna: 2 pufi rizs, 125g lakt.mentes túró


Edzés: (délután)
 

 1. Bemelegítés

2. (8 kör, 50mp munka, 0mp pihenő)
- négyütemű fekvőtámasz terpesz
- oldalsó hídtartás bal
- oldalsó hídtartás jobb
- guggolás széles terpesz, súllyal

3. Nyújtás
 
Vacsora: mozzarella, spárga, ld. tegnap


 
A nap folyamán
 
- reggel összekészítettem a mai kajámat,
- becsomagoltam a kinti ruhákat,
- sütöttem másfél kiló pulykamellet, becsomagoltam,
- sütöttem 2 adag kenyeret, becsomagoltam,
 
 
- mostam,
- kipakoltam és leolvasztottam a hűtőszekrényt,
- a hűtőből a hűtős kajáimat becsomagoltam, kitettem a teraszra, az 1-2 itthon maradóst odaadtam K-nak, őrizze két hétig,
-  elkészítettem a kinti szendvicseimet, innivalómat, bepakoltam a kajás táskába (ami nálam marad és nem a csomagtartóba kerül),
 
 
- meglocsoltam a virágokat,
- még pakoltam a költözéshez apróságokat ide-oda,
- egyeztettem a kinti munkaadómmal arról, hogy megyek,
- a sofőrrel megbeszélve az indulás időpontja (01.45.....),
- K. segítségével kitakarítottam, majd elbúcsúztam tőle 2 hétre.
 
És ilyenkor van az, hogy az értelem és érzelem harcában az értelemnek kell győznie: nagyon lelkis, érzékeny kis boszi vagyok, és ilyenkor nem szabad belegondolnom, hogy elutazom két hétre. Mert annak szomorkodás és pityergés lenne a vége. Ilyenkor tudatosan arra koncentrálok, ami konkrét dolog, ami kézzelfogható teendő: az óra be legyen állítva hajnali 1-es ébresztőre, a csomagom legyen 100%-ban kész és a bejárati ajtóhoz pakolva, az utazós ruhám legyen odakészítve, fel legyen írva, hogy vizet elzárni (mert hajnali 1-kor valahogy nem szoktam a topon lenni azügyben, mi a fontos és mit kell csinálni az indulás előtt). Kegyetlenül nehéz, amikor az embernek a legmélyebb alvási szakaszában szólal meg az ébresztő, aztán ki kell menni a hidegbe, bevackolódni a kisbuszba, nem gondolkodni, hanem amint felérünk az autópályára, csakis az alvásra koncentrálni. De amikor kiérek, már pörög az első kinti nap. Általában átszédelgem (a fáradtságtól) ezeket a hétfőket, de onnan már csak 13 nap. Pakoltam be fonalat és horgolótűt; olvasnivalót (Háború és béke); újságokat, amikből kivágom a jó(l mindenmentessé alakítható) ötleteket (igen, főleg receptek) és beragasztom az étkezési naplómba; szóval unatkozni nem fogok. :)
 
 
És -ha minden jól megy, és már miért ne menne jól- legközelebb már nem az albérletből utazom ki :)
 
Este 6 óra múlt. Még egy-két utolsó simítás, egy utolsó itthoni telefon K-val, aztán vízszintbe kell tennem magam és aludni, mert nagyon gyorsan hajnali 1 óra lesz.
 
 
Heti menüterv itt
Heti edzésterv itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése