2014. január 3., péntek

Új fejezet / 2. szakasz / 65-66. nap

 2014. jan. 2., csütörtök

A sziveszteri bulit még ezen a napon is pihentem.
Délelőtt megittam 1.5 liter vizet és 1 liter gyümölcslevet.
Ebédre egy csöpp lencselevest ettem és sült húst, pici zöldséges rizst, amerikai káposztasalátát (alma, répa, képoszta, mustár, majonéz).
Az uzsonna két marék mandula-mazsola volt.
Vacsorára 4 szelet házi füstölt szalámit és 2 szelet sajtot ettem.
Délután elfogyott még 1 liter víz.
Edzés nem volt.
2014. jan. 3., péntek
 
Robog az idő. Már tegnap elkezdtem összekészíteni a pakkomat, ugyanis hétfőn go Ausztria két hétre. Aztán ma minimalizáltam a dolgot: igyekszem a lehető legkevesebb dolgot kivinni, mert kint mindig kiderül, hogy ezt vagy azt nem is lett volna olyan fontos kicipelnem.

És mivel megyek, a hűtőt megint le kell olvasztani, meg kell egyem, jobban mondva azt kell ennem, ami még van itthon.

Reggeli: 1 szelet lenmag kenyér félbevágva, saját szilvalekvárral, kis lencsesaláta.

Ebéd: csirkés wrap (wrap, saláta, majonéz, mustár, pirított csirkemell csíkok), ebből 2 db-ot ettem.

Uzsonna: vegyes saláta csirkemell csíkokkal, tökmagolajjal, 2 db főtt tojással.

Vacsora: ugyanaz, mint a reggeli.

 
Még ma is iszonyatos izomlázam volt a szilveszteri táncmaratontól, de reggel azt mondtam magamnak: figyelj, kezdd el a bemelegítést, és valamicskét tornázz, aztán egy nagy nyújtás nagyon jót fog tenni! Tényleg nem volt ma kedvem felemelni a hátsómat, de hallgattam magamra: elkezdtem a bemelegítést, innen már ment tovább minden a maga útján.
 
Edzés:
 

- bemelegítés
- 15 perc futás
- nyújtás (teljes test)

És nagyon örülök, hogy a Boszorkánykonyha Facebook oldalán ma a kedvelők száma 300 :-) Köszönöm :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése