2013. december 10., kedd

Új fejezet / 2. szakasz / 7. heti menüterv

 

12.09- (Mo.)
H
(utazás haza)
K-SZ
CS-P
SZO-V
R
rántotta (3 tojás),
3 lenmagos toast
banán, zöldséglé
T
5 szendvics, kávé
gyümölcslé
zöldséglé
E
gyömbéres répaleves,
saláta
fahéjas alma
U
gyümölcslé
V
párolt gomba
gyömbéres répaleves,
párolt gomba

  • Hulla fáradt vagyok.
  • Egyelőre elég volt a húsból, a tonhalból, a tojásból.
  • Nem szeretnék naponta a tűzhely mellett állni, mosogatni.
  • Embertelenül kívánom a gyümölcsöt, a gyümölcslevet.
  • Minden gyümölcslé hozzáadott cukortól mentes, nem koncentrátumból higított.
  • A saláta mindig jólesik.
  • Napok óta rendetlenkedik a belezetem, megpróbálom "pihentetni". Ha a sok gyümölcs nem tetszik majd neki, jön a több zöldség.
  • Lesz egy-két új recept a héten, azokat folyamatosan közzéteszem.
  • (Plusz 1 megjegyzés: 3 étrendet állítottam össze a hétre, ez volt a legegyszerűbb és anyagilag a legkedvezőbb. Ráadásul hazafelé, még osztrákiában -"természetesen" olcsóbban, mintha itthon tettem volna- beszereztem az alapanyagok kábé felét.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése