2013. augusztus 1., csütörtök

Kimenő, a második :)

Ó, yes, ma déltől kimenőt kaptam :)
 
 
Az idő csodaszép, így hát felöltöztem kényelmesbe, fogtam a bringát, és elindultam biciklizni.


 
Nyakamba vettem a hegyeket, és én, aki otthon totál sík terepen él, csak tekertem, tekertem felfelé, mindig csak felfelé.
 
 
Hátam mögött hagytam a várost, minden egyre kékebb, egyre nyugodtabb, egyre csendesebb lett.







 
 
Van a város fölött egy kis kápolna. Tudtam róla, de még sosem jártam erre.



 
 
Nagyon pici, nagyon tiszta, nagyon gondozott.

 
Szájhagyomány útján úgy tudni, hogy itt először egy fa kereszt állt, és 1893-ban, amikor egy tűzesetnél sok ház megmenekült és nem sérült meg senki, hálából épült ez a kápolna.
 
 
Megpihentem itt, nézelődtem, aztán legurultam a hegyről, és kersztbe-kasul bicikliztem az egész városban, nézelődtem, gyönyörködtem, órákon át.
 
Ez a temető.

 
Nem fotóztam túl sokat, mert így is ezerszer megálltam, és úgy nem igazán haladtam :)
 
A mostani etap hosszú, egy teljes hónap, ezért kaptam kétszer is pár óra kimenőt.
Nagyon jó volt, hihetetlenül kellettek már az új élmények, látnivalók.
Fantasztikus volt ez a délután is.
 
És van még egy órám, nem tűz már erősen a nap, kifekszem hát addig napfürdőzni.
:)
 
1. kimenő itt és itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése