2013. július 1., hétfő

Almás cseresznye leves


 
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én világ életemben menzás voltam, és imádtam a menzai gyümölcslevest. Na, ez most véletlenül nagyon hasonlóra sikeredett :)
 
Amit használtam:
  • az összes (bio) cserkóm, ami csak volt (60 szem, mert számoltam ám, miközben magoztam ;)
  • 1 db zöld alma (mert ez volt itthon)
  • víz
  • folyékony édesítő
  • őrölt fahéj (mert rudam nincs itthon)
  • szegfűszeg (egész)
  • pár csepp citromlé
  • kókuszsűrítmény
Így készült:
  • Kimagoztam a cseresznyét, az almát kicsumáztam, meghámoztam, daraboltam, lábosba tettem.
  • Leöntöttem annyi vízzel, hogy 3-4 adag leves kijöjjön belőle.
  • Felforraltam.
  • Beletettem pár csepp édesítőt (elhasználom, ha már van, amúgy kevés eritritet tennék bele).
  • Jött a fahéj és a szegfűszeg.
  • Lekapcsoltam a lángot, félretettem a levest.
  • Amikor kicsit kihült, hozzácsepegtettem egy picike citrom felének a levét.
  • Éjszakára hűtőbe került a leves.
  • Tálaláskor egy löttyintés (kb 1 ek) kókuszsűrítményt kevertem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése