2013. április 19., péntek

90/11. Napi menü

Ez a tegnapi, április 18-i menüm.

Óriási gondom, hogy bárhogy eszem, bárhogy edzek, zsírosodom. Tegnap kértem, és kaptam is tippeket, sőt ma is. És folytatom tovább a tippek gyűjtését, és kipróbálok pár javasolt dolgot.

Reggeli: 40 g zabkása, 1 adag fehérjepor, tejeskávé
Tízórai: 1 alma
Ebéd: 100 g krumplipüré, 150 g sült csirkemell, saláta
Uzsonna: 1 saját bagett, sajtkrém, paprika

És itt jött el az a pont, amikor már eszement éhes voltam. Amúgy is délután leszek éhes és este már nagyon az vagyok, de tegnap már nagyon-nagyon.

Vacsora: omlett (2 tojás és 2 tojásfehérje), paprika, paradicsom
+ amit nem terveztem: 2 szelet tk kenyér.

Nem katasztrófa, de az alacsony CH-tól szenvedek, rettenetesen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése