2013. február 6., szerda

Reggeles, megjegyzéses

Upsz, hát igen: itt jön a képbe a szitu, amikor az ember lyánya tervez, az Isten meg ugye végez. Jaj, nagy mestere vagyok a tervezésnek, komolyan, lassan megírom belőle a doktorimat, csupán már csak egy "Vedd má' figyelembe a körülményeket is a tervezésnél!" című alapozó kurzusra kellene sürgősen beiratkoznom, hogy aztán teljes legyen az a bizonyos összkép...

itt


Szóval a lényeg: tegnap este, amikor aludni mentem, egyszerűen nem tudtam az olvasásra koncentrálni, mert csak úgy elkezdtek rajzani a gondolatok a fejemben: edzés..., kaja..., ügyintézés..., fogorvos..., hivatalos email..., ezt ide kell vinni..., hú, ezt meg fel kell adni..., ne felejtsem el felhívni..., ezt még meg kell szervezni...  Aztán -mintha tényleg kigyúlt volna egy lámpás a kezemben a sötét erdei úton- jöttek a tiszta gondolatok is. Eleve fura az egész helyzet, hiszen először vagyok túl egy kinti két hetes munkán, először utaztam haza két hétre, és fogalmam sem volt arról pl., hogy azért fárasztó ez a dolog. Egyszerűen túlterveztem magam, pl. az edzéssel. Mert a héten ezer az intéznivaló, mire a fél családot végiglátogatom, el is telik ez a hét. Plusz fogorvos, ez meg az: nem lesz időm és energiám a dupla edzésekre. Pedig már kint elterveztem, hogy megcsinálom két hét alatt az egy hónapos LMP-Asylum hybridet, hiszen imádom mindkettőt (na jó, főleg az Asylumot), és ugye elvileg -gondoltam én- az itthoni két hét csak az enyém, semmi dolgom... A kajaterv (itt) okénak látszik, bár lesz a héten 3 nap utazásosdi, ebből 1 buszos, de ezen lehet kicsit átszervezni-variálni anélkül, hogy gond lenne. Egy nagyon kedves ismerősömmel konzultáltam a dologról, aki arra bíztatott: tartsam a jól bevált étrendemet, és egyelőre egy kis célt tartsak a szemem előtt, aztán így sorban haladjak a nagy cél felé. Nagyon igaza van: nem kell két hét alatt megváltanom a világot. Aki ismer, tudja, hogy mindent megteszek azért, hogy meglegyen a bícsbádi; azt is tudja, hogy nem fogom feladni. Viszont ez a két hét itthon-két hét külföldön merőben új felállás, meg kell szoknom, bele kell jöjjek ebbe az új ritmusba, és akkor megint helyreáll az egyensúly. Edzés tehát lesz. Az eheti dolgok-intéznivalók mára nagyjából körvonalazódtak, így ma délelőtt mglesz a fejemben az edzés tervezete is. Megyek is, indulok a dolgomra, hogy legyen időm mindenre, amire szeretném. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése