2013. január 19., szombat

Recept: Gubisu

Többször jártam már Keleten. Lenyűgöző a kultúrájuk, hihetetlenül érdekes a táj, csodálatos az óceán, a szigetvilág. Japán különösen izgalmas. Az utolsó utamon találkoztam néhány különleges étellel. Ekkor ettem először ... Tidididi!!! Tidididii!!! Tidididiiii!!!
 
Jajj, ne, megszólalt az ébresztő... Pedig olyan szép álom volt! ;-) :-) ;-)
 
Gubisu
 
4 szelet (Slimm) kenyeret felkockáztam.
180 g (laktózmentes) túrót összekevertem 1 adag vaníliás fehérjeporral és annyi tejjel, hogy krémes, de ne túl sűrű krémet kapjak.
Egy tál aljára egy réteg kenyérkocka került, amit lelocsoltam ízesítetlen kávéval.
Erre került egy réteg túrókrém.
Folytattam a rétegezést, amit túróval fejeztem be.
Naggyon gyors, és ugyanilyen finom is.
 
Gubisu:
Gub (a) + (Tiram) isu.
 
;-)
 
Tökéletesen illik a ronda, de finom specialitásaim közé ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése