2013. január 18., péntek

Belső csend. És bölcs.

Légy önmagad

 EGYIK LEGFONTOSABB DOLOG AZ ÉLETÜNKBEN: MERJÜNK ÖNMAGUNK LENNI. Merjük elfogadni azt, akik vagyunk és szeressük önmagunkat. A legtöbb probléma abból adódik, hogy nem merünk önmagunk lenni, és nem tudjuk vagy merjük felvállalni önmagunkat. TE egyedi vagy. Nincs szükséged, hogy olyan legyél, mint én, vagy olyan legyél ,mint valaki más. Miért? Mert te csak te lehetsz... Egyedi és megismételhetetlen csoda. NÉLKÜLED a világ szegényebb lenne, hiányozna a te fényed, melyet lelkedben hordasz. Engedd, hogy ez a fény ragyogjon ... HISZEM:  a csoda bennem VAN. Én vagyok az a csoda, amire szükségem van ... Megengedem hogy így legyen ...
 
Légy önmagad
EGYIK LEGFONTOSABB DOLOG AZ ÉLETÜNKBEN MERJÜNK ÖNMAGUNK LENNI . Merjük elfogadni azt akik vagyunk és szeresük önmagunkat .A legtöbb probléma abból adódik hogy nem merünk önmagunk lenni , és nem tudjuk vagy merjük felvállalni önmagunkat . TE egyedi vagy .Nincs szükséged hogy olyan legyél mint én vagy olyan legyél mint valaki más .Miért? Mert te csak te lehetsz... egyedi és megismételhetetlen csoda .NÉLKÜLED a világ szegényebb lenne , hiányozna a te fényed melyet lelkedbe hordasz .Enged hogy ez a fény ragyogjon ... HISZEM A csoda bennem VAN én vagyok az a csoda amire szükségem van ...megengedem hogy így legyen ...
itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése