2012. november 6., kedd

Reggeles

Pár napja azt írtam, a gyomorrontásos motivációban, és korábban is egyszer, hogy én bizony végigmegyek ezen az úton, állítson elém az élet bármilyen akadályt, sőt, jöjjön csak a feladatokkal, mert én mindent megoldok, és én leszek a győztes. Azt hiszem, nem ártana pontosan fogalmazni. :) Mert a "kérjetek s megadatik" működik, csakhogy egyáltalán nem mindegy, milyen pontosan kér az ember. Mert hogy nem arra gondoltam akkor, hogy várom a problémákat, amelyeket majd megoldani akarok... Pedig úgy néz ki, ezt kértem :)
 
 

Na nem történt katasztrófa: vannak élelmiszerek, amiket nem tolerál az emésztőrendszerem. Halogattam a megoldást, de most itt az idő. Lesz egy kis életmódváltás az élet-mód-váltásban. Kicsit "bosszant". hogy kialakítottam egy működő étkezést, és most "dobhatom a sutba" az egészet. Viszont azt mondom: ez legyen a legnagyobb bajom. Hiszen vannak lehetőségek, és meg fogom találni a megfelelő alternatívákat. Mivel anyagiak nem állnak rendelkezésemre, hát anélkül.
 
Teszt indul: elfogyasztom az itthon lévő készletet, a bibis kajákat akkor, ha biztosan tudom, hogy itthon leszek, nem jön senki és nem kell mennem sehova :) Feljegyzem, minek mi a hatása, és így fogok szelektálni. Közben pedig kutatok, keresek tovább, tanácsokat kérek. Mert aki kérdez, lehet, hogy hülye, de aki nem kérdez, az hülye is marad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése