2012. november 5., hétfő

Motiváció

 
Na má' nehogy azt mondd, hogy neked mindegy!!!
 


2 megjegyzés:

  1. Kedves Timi!

    Nem, nem mindegy, de lehet, hogy kicsit túl van misztifikálva ez a testzsír-dolog. Szerintem a nőknél a 15 és a 30 közötti négy nő csinosnak mondható. Az én értékem 29 és 38 között mozog igen rövid időn belül, pedig nem jönnek-mennek a kilók....Szóval ennyit a mérés pontosságáról. Csípőtől felfelé a 15-17-es , csípőtől lefelé meg a 30-as nőre hasonlítok. Ami a pasikat illeti, szerintem a 15-ös az ideális, de a 10-12-es és a 20-as sem rossz. És előbb választanám a 25-öset mint az első kettőt.:) Szép estét:

    Vera

    VálaszTörlés
  2. Szia Vera! Azért (is) szeretem a motivációt, a motivációs fotókat, mert mindenkinek kicsit mást mondanak. Amikor ezt feltettem, speciel nem a testzsírszázalék lebegett a szemem előtt, hanem maga a fotó: hogy milyen hatalmas a különbség az alsó sor és a középső között. :) És ma reggel kaptam egy üzenetet egy nagyon kedves ismerősömről, hogy semmi kedve nem volt edzeni, de sikerült "megmotiválódnia" általam, és megcsinálta az edzést :)) A testzsírszázalékomat magam sem tudom pontosan, és nem is erre gyúrok. Amúgy -korábban is írtam már- szerintem ezek a képek is a számokkal maximum iránymutatók, nem szentírás. :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés