2012. november 1., csütörtök

Motiváció

Na szép: fél nyolcig aludtam :) És megint olyan fáradtan ébredtem, mint egy szenesember :( Szakad az eső, sötét van, viharos szél fúj. Ja, mindez jó kis kifogás lehetne, hogy miért is maradjon el az edzés. Ó, hogy vendégségben vagyok? Hát tegnap is edzettem itt, és nem volt megjegyzés. Csak ugye a nagymamám nézte a súlyzórudat porszívócsőnek :)
Mamit ki kéne vinni a temetőbe (82 éves, gyalog már nagyon messze van neki), de szakad az eső, így most megreggelizek, és az edzést nem konkrét időpontra tervezem, a délutáni hazaindulásig belefér.
És hogy miért is lesz edzés?

Pl. mert A. két gyerek és munka mellett sem bliccelt. (Itt írtam róla.)

 
Meg ezért.

 
És ezért.

 
És mert szeretnék reggelente úgy felöltözni, hogy a csini ruci pont jó. Hogy nincs hájkidudorodás. Hogy nem áll ki csúnyán a fenekemen. Hogy ne kelljen felsőnek hosszú lebernyeget hordanom, ami eltakarja a combomat. És hogy végre lehessen olyan szép, csini rucim, ami nem L-es, XL-es méretű, mert őszintén: az azért nem úgy áll az emberen, mint egy S-es :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése