2012. november 1., csütörtök

Égkép

Nagyon szeretek fényképezni. Ez nálunk családi vonás, még a tesóm két gyerkőce is ügyesen kezeli a gépet. Túl sok érzékem nincs hozzá, de sikerült már az egyszerű kis gépemmel is csodás felvételeket készítenem.
Én igazából az eget szeretem figyelni és fotózni. Most "kényszerszüneten" vagyok az ügyben, mivel az én kis fotoaparátom kezdi feladni, képet is alig készít, nemám jó képet...
A nyár elején csak úgy mászkáltam a lakásban, és egyszer csak éreztem: ki kell nézzek a konyhaablakon. Olyan csodát láttam, mint még soha. Rohantam is gyorsan a gépért és fotóztam. Mint kiderült, amit láttam, az egy szupercella volt. B. (akiről írtam motivációt is) hívta fel rá a figyelmemet, hogy ez egy olyan jelenség, amit nem gyakran látni. Fel is tette egy ezzel foglalkozó oldalra: http://szupercella.hu/node/1735.
 
 
 
De imádok villámot fotózni.


 
 
Meg pl. szivárványt is.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése