2012. október 19., péntek

Edzés - ha ...

Hupsz, a nagy életmódváltó, fegyelmezett és rendszeres, mindent megtervező boszi elég zűrös napokat él. Ez a hét eddig, főleg csütörtökig maga volt a megtestesült kuszaság és összevisszaság. Ma a munkából egyenesen temetésre robogtam, onnan anyuékhoz. Holnap gumicsere az autón, apulátogatás a temetőben, és este haza.
 
A lényeg: ebben a nagy kuszaságban is sikerült tartani a kaját, még ha cseréltem is fel étkezéseket, és sikerült lenyomni minden edzést. Ma is lenne, de... Az Insanity helyett a Les Mills Pump DVD-t hoztam el, ahhoz meg ugye nélkülözhetetlen a súlyzó, ami otthon van. Régebben kétségbeestem volna, most nem teszem. A vasárnap helyett a mai lesz a pihenőnap, és holnap csinálom este a mai edzést, vasárnap pedig a szombatit.
 
(fighter.blog.hu)
 
Nem én vagyok az edzésért, hanem az edzés van értem. Nem azért edzek, hogy egy-egy edzésprogramot végigcsináljak, hanem mert energiát használok el általa, és szeretném feszessé tenni a testemet (az is igaz persze, hogy szeretek edzeni, és isteni érzés, ha az ember néha feszegetni tudja a határait, de az is, ha "csak" szimplán elmondhatja, hogy ma is tett az egészségéért). Ha kimarad egy nap (nem rendszeresen), vagy pl. ha betegség miatt egy darabig nem edzek, akkor az úgy jó. Mivel a kaját tartom, a mai napon is biztos vagyok benne, hogy nem szúrom el ezzel a célhoz vezető utat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése