2012. október 31., szerda

3. nap - vendégségben

Jól aludtam, de nagyon fáradtan ébredtem. Konkrétan úgy éreztem magam, mintha előtte egész nap szenet hordtam volna... Gyors önmotiváció (itt) után lezavartam az edzést (itt), majd jött a reggeli, a boszi shake (itt).
 
 
Aztán bevásárlás a faluban, anyu megkért rá, mert ő nem volt itthon délelőtt, holnap meg zárva lesz minden. Gyors tízórai (itt), 2 alma,
 
 
majd nem sok idő múlva már főzhettem is az ebédet: túrós fincsiséget (itt).
 
 
Ettem előtte egy kanál isteni bablevest is, tészta nélkül.
Anyu hazaért, gyorsan evett, aztán kivittem a temetőbe a hatalmas mennyiségű és súlyú virággal-mécsessel-kaspóval-cserepessel (...). Mire hazaértünk, rendesen lefagyott a lábam (jó lenne már szerezni egy téli cipőt...), az orrom, a kezeim (...). Kiolvadtam, közben megettem az uzsit: 60 g kukoricapehely tejjel.
 
És itt sikerült kicsit megcsúsznom a kajával: ettem a déli kakaós kalácsból két szeletet. Igen, finomlisztes, igen, cukros, igen, nagyon finom volt :))) Nincs lelkifurdim, nem számolom ki, mik az értékei, mert nem fogok ettől elhízni. Tény, hogy nem segíti a célomhoz vezető utat, de holnap már megint otthon leszek, és ott nagyon szigorúan tudok figyelni magamra, a kajálásra.
Majd vacsi, a 2 tervezett turmix helyett sonka, száraz kolbi és kenyérke volt. Még paprikát ettem hozzá.
 
 
Nem számolok most napi értékeket, ez a makroszámolós szabadnapom, úgy döntöttem ;) (A nap többi bejegyzésénél odagépeltem.) Kábé 1500 kcal, a fehérje oké, a CH 200 körül, a zsír olyan 45 lehet. Tehát még mindig kalóriadeficit, bár a CH magas. Oszt? Pont :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése