2012. augusztus 4., szombat

Motiváció

Éjjel sikerült kemény 2 órát aludnom. Hajnali fél 1-től hajnali fél 3-ig. Randalíroztak az utcán, telefonfülke ajtót csapdostak, ordibáltak, zajongtak, autót turbóztattak (...), volt minden. A szememet alig tudom nyitva tartani, nemám még edzés!!

Emellett hosszú napok óta kegyetlen hőség van, amit köztudottan nagyon nem bírok. Lefekszem kicsit. Igen, most tényleg nem aludtam, ez lesz a legjobb.


Éhes vagyok. Nagyon. Nem, inkább olyan "zabás": jó volna nyammogni valamit. Például valamit, amit régen ettem. Nem tudom, mi lenne az. Kimegyek a konyhába. Van ez, de nem jó. Van az, de nem kell. Oké, elsétálok a boltba -gondolom-, szerzek valami csemegét. El is mentem. De már rutinból mindennek elolvastam a cimkéjét. Cukortartalma... Á, de lekvár van otthon. Nézzünk valami fincsi felvágottat! Hústartalom 34 % (??)... Diabetikus keksz? Kalóriaérték 100 g-ban 375 kcal... És tele fruktózzal. Bla-bla.

Vettem akciós hajfestéket, és hazasétáltam.

Láttam magam a kirakatok üvegeiben, és nagyon örültem, hogy már nem hányom el magam a látványtól. Arra gondoltam: megéri a befektetett munka. Mert ha lassan is, de nagyon szépen alakulok.




Itthon átöltöztem tornacuccba, megittam egy csésze zöld teát, és most lenyomom az egyik kedvenc edzésemet, az Asylumból a Strenght-t.


 I DIG DEEEEEPER!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése