2012. augusztus 31., péntek

Ébresztő


 
Jó reggelt! Ez az egyik kedvenc saját, tavalyi napfelkeltés képem. Irtózom a pókoktól, de ez olyan jó téma volt, hogy egy fotó erejéig elviseltem az "albérlőmet".
 
Szokásnapló csekkolva.
 
Alvásterápia 4. nap:

08. 28., kedd
21.00 számítógép kikapcs, telefon beállítva, kikapcs, esti rutin, Valeriana relax, levendulatea, 22.00 alvás (valami zizegett a szobában, még éjjel felkeltem megnézni, semmit nem találtam).
08. 29., szerda
Ébredés 05.15-kor, órára, 2 szundikapcs után, fáradtan.
Délután eszement álmosság.
21.00 minden kikapcs, esti rutin, a Valerianat és a teát elfelejtettem, alig győztem kivárni, hogy mehessek aludni.
08. 30., csütörtök
Ébredés 05.00-kor, órára. Fáradtság: minimális.
21.00 minden kikapcs, esi rutin, no Valeriana, no tea, bedőltem negyed 10-kor az ágyba. Ha forró piszkavassal kergettek volna, akkor sem tudtam volna ébren maradni. Egy mesét sikerült félig csukott szemmel végigolvasni, sztem fél 10-kor már aludtam.
08. 31., péntek
Ébredés: 04.10-kor, magamtól. Vádligörcs. Fáradtság: kicsi.

2 megjegyzés:

  1. 4.10kor kelni magadtól? jesszus :O :D Én még 9kor is alig bírok néha felkelni. :) ügyes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy öröm, de ez van egyelőre :) Már az óriási haladás nálam, ha eddig is folyamatosan tudok aludni :)

      Törlés