2012. augusztus 31., péntek

A cél lebegjen mindig a szemed előtt!

Igen, vége van a nyárnak, habár hűvös szelek még nem járnak. Nincs is bánata a Boszimadárnak... :)
Mert én már tudom, hogy jövő nyáron nem kell már szégyenkeznem a strandon sem fürdőruhában, sem bikiniben. Mert több mint fél éve dolgozom azon, hogy 2013 nyarán már jól érezzem magam a bőrömben. És ha lassan is, de folyamatosan haladok, alakulok. BÁRMI közbejön kifogásként, már nem hat meg. Sem a kajában, sem a fáradtság, az időhiány, a nincs kedvem... Utálok kalóriákat számolni, néha utálom, hogy salit eszek, miközben mellettem majszolják a pizzát (amit imádok). Nagyon nehéz, hogy míg mások alszanak, én már fent vagyok és emelgetem a súlyzómat. Amíg más max a sminkkészletét pakolja be egy hétvégi kiruccanásra, addig én kajatervet, edzéscuccokat, vizet, mixert, súlyzót, gumikötelet... Sokszor nehezemre esik munka után este megfőzni, előkészíteni a másnapi kaját, kimérni, bedobozolni... De ha megnézem a régi fotókat, és látom, hogy honnan indultam, és azt is látom az új képeken, hogy már mit elértem, mennyit alakultam, az valami hihetetlen erőt ad ahhoz, hogy rend szerint egyek, edzzek, pakoljak, csomagoljak, dobozoljak. Ha nehézség jön, akkor is látom a célt a szemem előtt, és kapjak bármennyi kritikát (hja, az jön, napi szinten), már fel sem veszem. Mert én már elkezdtem a munkát, sínen vagyok. Örülök, hogy nem most határoztam el, hogy majd 2014-re "átalakulok". Mert a halogatásnak az lett volna a vége, hogy jól elhízom :) Én csak egy egyszerű, szürke, hétköznapi nőci vagyok. ha én meg tudom csinálni, bárki meg tudja!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése