2012. július 31., kedd

Szex hormon


Ó, hogy az a ... !
Vettem molyirtót, mert láttam pár dögöt a speizban, és nem szeretném, ha elszemtelenednének számszerűleg... Az is kész csoda volt, hogy sikerült találnom szert. No mindegy.
Szóval akkor, mondom: irtsuk a molyokat! Használati utasítás elolvas, csomagolás kinyit, hátsó védőfólia levesz, ajtóra belülről felragaszt -itt már kezdtem azt gondolni, hogy zseni vagyok-, és most jött a dolog lényege: a szex feromonnal beragacsozott elülső rész fóliájának lehántása. Ami sikerült is, csakhogy a tenyeremmel tartottam a már leszedett résznél, így az összes szex hormonos dzsuva a tenyeremre ragadt!!! Jó 10 percembe került, mire szó szerint kínkeservvel lesikáltam és szárazon ledörzsöltem a tenyeremről a trutyit. Közben láttam magam egy horror film főszereplőjeként, akit hirtelen kiszagolnak holmi hatalmas molyok, és csak jönnek, jönnek, egyre többen lesznek, míg már teljesen belepnek, én kétségbeesetten próbálom eltakarni magam a karjaimmal, hiába sikítok, senki nincs a félhomályos, majd molyoktól sötét folyosón, utolsó leheletemmel küzdök a hatalmas molyok áradatával, és akkor kiírják: to be continued...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése