2012. július 27., péntek

Ebéd

Tortellini





Hihetsz a szemednek, tortellini. Spenóttal töltött. Amikor Dél-Tirolban dolgoztam egy hotelkonyhán, magunk készítettük. Ez van, ha okosan kell vásárolni és finomat szertne az ember enni, no meg beilleszthető is legyen az étrendbe. (A tésztáról már írtam korábban.) Az aldiban találtam az akciós pulton, egy csomag 250 Ft volt, ebből ette tegnap G. a 3/4-ét, a negyedét ma én. Az én mai adagom 100 g, 232 kcal. Gyorsan csináltam hozzá egy kis szószt, hogy ne legyen olyan száraz. Egy kis tejet öntöttem a serpenyőmbe, beletettem 20 g kék penészes sajtot. Megvártam kevergetés közben, amíg sűrűsödik, majd apránként hozzáadtam még 30 g sajtot és annyi tejet, hogy sűrűbb állagú legyen. Tettem még bele 50 g sonkát "cafatolva", és kész is. Nagyon finom volt, bőven elég, tele lett a pocakom rendesen. :)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése