2023. augusztus 16., szerda

Hétfő

Reggeli. Imádom ezeket a fényeket. (Bundáskenyér, paradicsom - a sárga pari saját, a balkonkertből -, tea.)


Anyunál mesterember. 


Esőterelő álnéven galambürülék lepotyogásgátló utolsó remény kézi készülék... 


Ügyintézés a városban.

Gyors ebéd a kínaiban. Imádom a pirított tésztát és a csípős káposztasalátát. 


Mivel szerdán írom ezt a bejegyzést, már fogalmam sincs, mi történt, történt-e bármi aznap délután. Ez a rövidtávú (és néha középtávon is) memória-probléma sokszor nagyon kellemetlen. 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Boszi! Ugyanilyen memória problémáim vannak, nekem, aki a név, arc, szám memóriájáról voltam híres. Egészen a két oltásig, amit sajnos beadattam magamnak. Sokáig kitartottam, de végül mégis rászántam magam. Végül nem hallgattam a belső hangomra. Azóta a hangulatom is sokat romlott, annak ellenére, hogy sem a családban sem a környezezemben nem történt betegség, tragédia. Sokszor úgy ébredek, ahogy azelőtt soha, hogy csak negatív gondolataim vannak. Nehezen jövök ki belőlük, néha nem is sikerül. Vagyis inkább gyakran Nem találok megoldást. Van elalvási és átalvási problémám is azóta. Kívánom, hogy javuljon a Te problémád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom. :(
      Mindez sajnos oltás nélkül is jelen van.
      Amit megfigyeltem: a stressz növekedésével erősödnek a tünetek. Minimum egyenesen arányosan. Pedig már az alap-gondok is ijesztőek.
      Én is kívánom neked, hogy legyen pozitív változás!

      Törlés
  2. Kedves Timi, ilyen jellegű memóriaproblémák a női hormonszint-csökkenés miatt is lehetnek sajnos. A hormonpótlás meg szintén sajnos, de veszélyes üzem, növelheti a női daganatos megbetegedések előfordulását. Szóval ez nehéz dolog. Én is küzdök ezzel mostanság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóra, látod, a hormonokra nem is gondoltam. :) Ha ezzel jár, legyen így, a hormonháztartásomba -ha csak nem lesz egyszer feltétlenül indokolt- nem szeretnék belenyúlni. A mellrák kialakulására már így is 60%-os esélyem van statisztikailag. (Az én logikám szerint viszont 40% esélye van annak, hogy messziről elkerül.)

      Törlés
  3. Ezek szerint megoldódott ez a galamb piszok ügy? Örülök neki. Én is állandóan edzem a memóriám, de néha nem túl sok eredménnyel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon remélem, hogy megoldódott. Memória? Mi az? :D

      Törlés