2023. április 15., szombat

Szombat

 
A szervezetem legújabb attrakciója az, hogy nem tudok aludni. Ez már napok óta tart. Kényelmetlen az ágy, nyom a lepedő, kemény kőnek érzem a párnát, a takaró merev, mintha egy fóliasátorban feküdnék... Amikor hazaérek délután, majd leesek a székről, olyan fáradt vagyok, aztán este 7 körülre "átlendülök a holtponton" és egyszerűen nem jön álom a szememre, csak a gondolatok, na azok seregestől...

Mai reggeli (M. jóvoltából):


Ebéd anyunál (ezt is M. készítette):


Kicsit anyunál. Csodás virágai vannak, ez az egyik, még Hőgyészről mentett (a fotó olyan kis lagymatag, mint én mostanában...):


Holnap Gyönk-Hőgyész futam. Mond esőt vasárnapra, de remélem, nem lesz olyan zivatar felhőszakadással, mint az előbb volt itt Mohácson.

2 megjegyzés:

  1. Tegnap a zivatarban mentem az IC-be az unokám sál avatójára. Nem láttam ki az autóból 2 méterre sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem csodálom. Egész Mohács egyetlen szürke esőfelhő volt ömlő vízzel.

      Törlés