2021. december 10., péntek

Péntek


Ha nem, akkor egy Rózsaszín Pitbull koncerten lehet fejlődni. 😂😇

Ma be kellett mennem a háziorvoshoz, tesztelt: negatív. Elküldött mellkas röntgenre, ami szerencsére negatív. Kaptam még egy adag antibiotikum kúrát és köptetőt, hétfőn kell jelentkeznem. 

Közben a világ változásának a hatására az én házam táján is zajlik az élet, még ha csendben, lassan is.


Fizikailag megvagyok, ha kijövök ebből a nyavalyából (márpedig kifelé tartok, ha lassan is) és megnyugszik végre a műtéti sebezet ott belül, az életem egy része sokkal könnyebb lesz. Endós fájdalmak nélkül? Maga a mennyország! Lelkileg néha nehéz összekaparnom magam, de szerencsére itt van M., aki nem egy pesszimista ember, nekem nagy húzóerő a normailtás felé. És itt van a család, akikkel szorosan tartom a kapcsolatot és ez nekem sokat jelent. Itt vannak a kollegák, ismerősök, akik nem a csomót keresik a kákán, hanem segítőkészek. Van -és lesz- fedél a fejem fölött, van mit ennem (a képen a mai vacsorám), kapom a táppénzt, gyógyulófélben vagyok- komolyan, nincs meg szinte mindenem?

Cukiság a mai nap habostortáján: gyerekkoromban - és azóta is, ha kaptam- imádtam az Erigon nevű szirupot. ezer éve nem ittam ilyet. Hát mit írt ma fel a háziorvos? 😁

4 megjegyzés:

  1. Ó, milyen tüneteket kell produkálni, hogy Erigon sziruphoz juthassak? Lécci, lécci....:):)
    Imádtam, el kellett előlem zárni, mert rájártam ha kellett ha nem, és mégiscsak gyógyszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább ne kelljen az Erigon! ;) De mennyei volt. :)

      Törlés
  2. Fincsi volt, én imádtam. Az alapbetegségemből kifolyólag szerintem több vödörnyit megittam belőle gyermekként. Nem tudtam hogy még létezik, valamikor tartalmazott codeint, de azt időközben kábítószerré lett minősítve, így szinte biztos hogy más hatóanyaggal van helyettesítve. Minap akartam venni a másik fincsit, magiasztrális cucc volt, a Mixtura pectoralis, de receptköteles. És nagyon finom, édes volt az ipecacuana főzet, azt is imádtam! És működött! Most a Lándzsás utifű szirupot dézsmálom de csak betegség idején szabad itthon tartanom, mert rájárnék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne kodein. :) De igazság van benne: ami jó van az életben, az erkölcstelen, illegális vagy hízlal. ;)

      Törlés