2021. február 20., szombat

Szombat

Ment anyuhoz a glutén, a tejtermék.

 A vérnyomásom ma sem volt az egekben. Bár ez önmagamhoz képest egy szép magas vérnyomás.


Anyu és mami szerencsére jól van.

Időben indultam haza, mégis majdnem lement a nap, amire megérkeztem. Csodaszép volt, sajnos a fotó egyáltalán nem adja vissza, pedig meg is álltam Dunaszekcsőn fényképezni.


Aztán a kocsiból is simán tudtam használni a telefont (túúúdom, hogy a kocsiban sofőrként vezetünk és nem fotózunk), szokásos tötymörgés esete forgott fent megint, a 60-as táblánál 30-cal, a 70-esnél 40-nel... Egy nyitányt le lehetne kottázni ilyen sebesség mellett...



Majdnem teljesen kész az új étrend 4 napra és a bolti lista. Csak ne kellene ennyi zöldséget enni 😖😊

Mára fullra kidőltem. Aludás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése