2016. május 26., csütörtök

Szerda: régi és új



Régi és új. Minden változik. Azt mondják, le kell zárni a régit, hogy elkezdődhessen valami új. Ma megmondtam a munkahelyemen, hogy váltok. Anno az állásinterjún is ezt őszintén elmondtam, hogy keresek még állást és ha jobbat találok, megyek. Ebbe bele is egyeztek. Most nem részletezem a dolgokat: tegnap este szóltak az új helyről, hogy felvesznek próbára, ma reggel kezdéskor rögtön szóltam a főnökségnek. Tehát az utolsó műszakom volt, sok vendéggel, nagyon elfáradtam. A kollegáktól elbúcsúztam és -a főnökségnek is- megköszöntem a türelmüket, a segítségüket. Tényleg hálás vagyok, hogy alkalmaztak és rengeteget tanultam a vendéglátás ezen szegmenséről. Pénteken megyek az új helyre kávégépet tanulni.

A kaja téren fergeteges hétvége és a múlt heti (is) össze-vissza evészet után hétfőn kíváncsiságból mérlegre álltam. Egy "hát jó, ha ennyi, akkor ennyi" megjegyzéssel konstatáltam a 66.5 kilót. Mivel a hétre ketós étkezést terveztem és eddig oké is, ráállok a szerkentyűre, ha nem felejtem el, majd jegyzem, amit látok (a fotózásához nincs huzatom).

R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E1 munkahelyen: 1 szendvics (a hétvégéről kapott sült hússal), keto kávé
E2 munkahelyen: 1 szendvics
U: áfonyás csokokrém
V: tőkehalmáj (M. csomagjából), sült hús, kenyér

Mozgás: 11 km

Mérleg (reggel):

H: 66.5 kg
K: 66.5 kg
Sze: 65.5 kg


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése