2015. december 27., vasárnap

Motiváció

"Motiváció! Megcsináltam ma is a zsírégető edzést. Volt 30 perc futás a futópadon, majd intervall blokk az evezőgépen (1' munka 30 mp pihenő 8 x ismételve (kikészített!), levezetésként bicóztam 10 percet nagyon könnyű ellenállással. (...) A múltkor együtt súly köröztünk. Vagy húszan voltunk a teremben, így mindenki a maga szerével volt elfoglalva. Felnézek, és velem szemben a hátlehúzógépen egy gyönyörű kidolgozott férfi hátát pillantottam meg. Gondoltam is magamban, de jól néz ki! Aztán rájöttem, hogy jé, ez a férjem háta! Hiába 44 év munka nem múlik el nyomtalanul. Ezt azért írtam le, mert egy közeli ismerősöm kb. 1 - 1,5 éve jár rendszeresen edzeni. Bár látszik rajta a fejlődés, de nincs magával megelégedve a befektetett idő arányában. Hát azt mondom nektek, soha ne legyetek elégedetlenek, ha úgy gondoljátok, hogy mindent megtesztek a célotok eléréséért. De a fejlődéshez időre van szükség, sok-sok időre. A mérleg (zsír-izom arány), a centiméterek, a ruházat mind-mind megmutatja az eredményt. Persze azt is, ha valamit rosszul csinálsz, akkor át kell gondolni az edzéstervet és az étkezést. A pihenés, a regeneráció is része a fejlődésnek, ezt soha ne felejtsétek!"


(Szűcs Ildikó, www.edzesmester.com)


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése