2015. december 24., csütörtök

Karácsonyi köszönet :)

2012-ben a papír alapú naplómat felváltotta a virtuális. Azóta vezetem a Boszorkánykonyha blogon életem kisebb-nagyobb történéseit, aminek nagyon sokan a részesei lettetek. Tavaly és a nehéz időkben a valódi, személyes ismerőseim mellett Ti, virtuális ismerőseim is nagyon sokat segítettetek. Hozzászóltatok, kérdeztetek, véleményeztetek, tanácsot adtatok, bátorítottatok. Szeretném megköszönni minden egyes Olvasómnak az érdeklődést, a bizalmat, a hitet, a támogatást, a kritikát, az őszinteséget. Hálás vagyok, amiért mellettem álltatok akkor is, amikor nem voltam éppen a helyzet magaslatán, köszönöm, hogy hozzásegítettetek ahhoz, hogy ilyen örömteli, érzelemdús, melegséges-fényes lett számomra az idei ünnep. Megtisztelő, hogy figyeltek rám. Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. Kedves Tímea! Boldog Karácsonyt kívánok én is Neked! Puszi Fótról: Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anett, köszönöm szépen! Neked is kívánom és boldog új évet!

      Törlés