2015. december 10., csütörtök

Csütörtök, Magyarország 54.


Edzés (reggel):

- bemelegítés
- fél perc ugrókötél
- fél perc felülés törzsfordítással

- fél perc ugrókötél
- fél perc felülés törzsfordítással, lábemeléssel
- fél perc ugrókötél
- fél perc hasprés (zárt térd ágy szélén 90 fokban behajlítva)
- fél perc burpee
(4 kör)
- 2 km futás
- nyújtás.


És délután 3 km séta.



Reggeli: kávé
Ebéd: pizza
Vacsora: virsli, mustár, 1 tojás


A kinyomtatott repjegyeim :) 
Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm! :)


Van nekem egy ideje tartó szokásom. M-tól tanultam a módszert. Nála láttam, milyen jól működik. És már én is tapasztalom, hogy de még milyen jól működik! Tettem a táskámba kis apróságot. És akinek csak tudok, adok belőle. Tényleg apróság, de a reakció: hatalmas, természetesen boldog mosoly! Hálás köszönet. És állítom, hogy ez a pillanatnyi öröm sokak szívében nyomot hagy. Hogy az enyémben is, az ráadás. Fantasztikus később felidézni az illető mosolyát, ez engem is mosolyra fakaszt és megsokszorozza a szeretetet a szívemben és a lelkemben. Ez már "függőség", de nem is akarom abbahagyni soha!


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése