2014. október 12., vasárnap

Vasárnap (Mo. 14/14.)

R: sonkás-sajtos rántotta

Délelőtt csomagolás, takarítás..., a szokásos visszaindulás előtti rutin. Abban a szokásos nemhiszemelhogymármegintvisszakellmennem hangulatban...

E: a pár napja odaégetett sajtos karaj, hatalmas tál cékla, saláta; csokikrém


Az óelikszen hirdettem meg a régi telefonomat. Sokan érdeklődtek, kaptam egy üzenetet: "A Tescoban van üzletem, kereskedő vagyok, megveszem a telefont". Fogtam magam, bementem a Tescoba és eladtam a telefonomat. Amikor hazajöttem, kaptam egy üzenetet: "A pécsi Tescoban, a Budai vámnál van az üzlet". :)))))) Így járt. A pontosság fél egészség.

Délután séta a Duna partján. Az idő meseszép volt ma is, csodás fényekkel, nyugodt folyóval, őszi színekkel, búcsúzó természettel, búcsúzó Boszival...












V: cigánypecsenye, cékla, saláta, kb 1 ek-nyi sült zsír.


Így utólag belegondolva az itthoni két hetem minden egyes napját végigkínlódtam ezzel az irdatlan nihil állapottal. Nagyon keveset aludtam, azt sem igazán jól. És így utólag belegondolva nagyon sok dolgot csináltam. Azon kívül is, ami a blogon szerepel.

Írtam egy összefoglalót negyed évnyi ketogénezés után.

Napoztam a parkban, voltam több helyen is kávézót tesztelni.

Voltam reggel futni.

Eljutottam moziba.

Többször sétáltam, például a csodaszép Duna partján, elmentem masszázsra.

Szülinapi buliban is jártam.

A lelki dolgaim megoldásához segítséget kértem, hétfőn voltam első alkalommal pszichológusnál.

Cirkuszban is jártam. Még óriáskígyót is fogtam!


Ha konkrét edzés nem is, de mozgás volt minden nap, például hegymászás.


Anyu szülinapján is ott tudtam lenni, aki fantasztikus keto ebédet készített.


Voltam étteremben és kompoztam is.


Sőt sikerült eladnom a telómat és vennem egy újat.

És persze ez egyáltalán nem teljes lista.

Tehát amellett, hogy még mindig bel(éj)e vagyok ragadva(l) ebbe a semmi állapotba, az eszemmel tudom, hogy nagyon szerencsés vagyok, amiért ilyen hasznosan, tevékenyen, értelmesen sikerül az itthoni két heteimet töltenem. Szerencsés vagyok és hálásnak kell lennem ezért a sok szépért, jóért, kellemesért. Nagyon remélem, hogy sikerül nagyon hamar kimozdulnom a mostani helyzetből, és a hasonló apró és nagyobb csodákat már szívvel, érzelemmel megélnem.

Kész a csomagom, megjött az sms is: holnap hajnali 2.30-kor itt van értem a busz és utazom újabb két hétre "osztrák öreganyámhoz"...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha



2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon tetszik a blogod, már régóta szeretném kipróbálni a ketogén diétát, csak fogalmam sincs, hogy hogyan kezdjem el. Te hogyan számolod ki, hogy mennyi zsírt, ch-t, fehérjét kell enned? Van erre valami program, vagy alkalmazás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, ha tetszik a kis elektronikus naplóm :)
      Itt találsz sok-sok linket, kalkulátort is, segítenek a kezdésben: http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2014/07/ketogen-etrend-alapok.html
      Sok kisert, ha belevágsz! Ha lenne kérdésed, amire tudok, szívesen válaszolok!

      Törlés