2014. február 27., csütörtök

123. nap

Ma reggel, a motivációban leírtam a február hónap összefoglalását. Hogy miért volt vagy nem volt edzés, hogy ment a költözés, mi is a pálya.

Ma végre, igen csak hosszú idő után edzettem. Mondhatom úgy is, hogy konkrétan szenvedtem, hiszen hiába a sok lépcsőzés, dobozcipelés, pakolódás, az nem célzottan, konkrét izomcsoportra edzés. Már a bemelegítés alatt hullára elfáradtam és fájt mindenem. No de nem adtam fel, időm se sok volt, így nekiduráltam magam, kivettem a sarokból a súlyzóimat, és az új helyen először tornáztam.

itt
1. Bemelegítés

2. (60mp munka, 0mp pihenő, 4 kör)
- kitörés előre bal
- kitörés előre jobb
- fekve nyomás szűken
- kitörés oldalra bal
- kitörés oldalra jobb
- könyöknyújtás fej fölött bal
- könyöknyújtás fej fölött jobb
- vállszéles guggolás
(minden gyakorlat súllyal)

3. Nyújtás

Még az edzés előtt összekészítettem a napi kajámat:


Reggeli: 1 tojás, 3 tojásfehérje, hagyma, paprika kókuszzsíron összesütve.


Tízórai: bogyós gyümölcs. Vagyis lett volna. Reggel 9-kor indultam itthonról, délre értem haza. Voltam 7 helyen (vásárolni a nagyjából hagyományosan étkező K-nak, a mindenmentesen evő boszinak, a hétvégi vendégeknek: a 3-szor evő húgomnak, a fényevő lányának és a cukorbeteg fiának; bankban, telefont tölteni...). Útközben valahol elhagytam a megkezdett tízóraimat dobozostul, mindenestül, de sebaj: ebéd idő, betoltam a smoothie-mat és egy narancsot. Most pedig nekilátok megsütni/megfőzni a kajámat az idei 3. osztrák etapra. Azt hiszem, majd kint fogok pihenni E-nél  

Ebéd: smoothie, narancs.


Uzsonna1: 1 alma, sajt, kenyér- és hússütés közben.


Uzsonna2: szendvics (volt egy maradék kornspitz, nem akartam kidobni). (Ld. dobozolós képen.)

Vacsora: tonhal saláta.


+1: 125g laktózmentes túró, 50g laktózmentes joghurt, fél adag fehérjepor.


És biza, itt már járnak a busók, ma kezdődött a Busójárás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése