2013. december 18., szerda

Új fejezet / 2. szakasz / 51. nap

Pléd alattam, vastag szabadidő naci és felső, vastag zokni rajtam, fölöttem-rajtam is egy pléd, azon a takaró, a szobában 22.5 fok: jól aludtam. Csak addig vacogtam, amíg sikerült elaludnom...
 
Beállítottam ugyan az ébresztőt, de még előtte felébredtem. És mivel 4. napja totálisan áll az emésztésem, a jó öreg sós víz módszerrel indítottam: fél liter meleg vízben 1 mk só elkeverve, lehajtva. 10 perc múlva jött is a hatása, de teljes mértékben normál módon.
 
Kicsit ugyan kapart már tegnap is a torkom a bal oldalon, de reggelre nem lett rosszabb, így edzéssel kezdtem:
 
 
1. 15 perc bemelegítés
 
2. súlyzós (EAP-s)
 
- fekve nyomás kézi súlyzóval 2 × 12
- elemelés rúddal  2 × 12
- döntött törzsű oldalemelés ülve kézi súllyal 2 × 12
- térdnyújtás (gumikötéllel) 2 × 12
- térdhajlítás (gumikötéllel) 2 × 12
- hasprés hajl. térhúzással 3 × 20
- felülés 2 × 12
 
3. 45 perc aerob
 
4. nyújtás
 
Az 5 kilós súlyzók 50 kilósnak tűntek. Hihetetlen, mennyire képes leépíteni a szervezet az izmokat, ha nincs megfelelő tápanyag és kimarad a mozgás, meg ugye ha mindennek a tetejében még valami kórral is kűzd a szerencsétlen test... (Ha gyengének éreztem volna magam, természetesen nem edzettem volna.)
 
Mire végeztem, letusoltam, stb., fél 10 lett, ekkor ettem meg a reggelit: 1 narancs, kolbász, 2 pufi rizs.
 

Majd gondoltam: beugrok a városba virsliért. A beugrás egy fél órás autómizériával kezdődött, ugyanis minuszok vannak, ehhez társult egy kis ködszitálás, éppen csak annyicska, hogy körbe volt fagyva minden ablak, indult hát a jégkorszak x! :-)
 
A nagyobb meglepetés az üzletekben ért, írtam is a virsliről egy bejegyzést.
 
A másik meglepetés is az egyik üzletben történt. Megláttam ugyanis egy régi volt kolleganőmet, elkezdtem repülni felé, és kiáltani, hogy "Szia Á.!". A repülés kifogástalanul ment, ám a hangom csődöt mondott. Mivel előtte ma még nem beszéltem senkivel, akkor jöttem rá, hogy elment a hangom. Szép...
 
Ebéd: leves.


Uzsonna: 4 mézes puffasztott rizs. (Igazi házi méz, rettentően, már-már veszélyesen finom; A-tól kaptam, mert segítettem neki valamiben.)

Vacsora: spenót, 2 főtt tojás.


Kábé 1.5 liter vizet ittam.

A gyomrom már majdnem 100 %-os, hányingernek nyoma sincs. Most jött ez a torok-, hangmizéria, de ettől függetlenül jól vagyok. A fázás-vacogás maradt, úgy látszik, ez már csak így lesz velem télen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése