2013. július 15., hétfő

Tojás főzés felsőfokon...

 
 
 
Jó, jó, oké, ez nem nagy újdonság.
Egyébként nekem a 3 perc 4 másodperces lágy tojás a kedvencem ;-)
 
Szóval hoztam otthonról tojást is, de itt az ideje, hogy elfogyjon.
Terveztem sonkás szendvicseket (saját lenmag kenyeremből) uzsonnákra, főtt tojással. De ugye a tojást lent a konyhában csak nem főzöm meg, itt fent meg van konyhám (padlószőnyeges és nincs benne vízvezeték...), de a tűzhelyet még senki nem használta, edényeim, evőeszközeim nincsenek itt fent (hoztam kést, kanalat, poharat... otthonról), és bonyolult lenne lábost felvarázsolni, blabla, nem akarok több félreértést, problémát...
 
Szóval: mindenek ellenére ma elhatároztam: meg fogom enni a szenyómat uzsonnára, méghozzá itt fent, ráadásul főtt tojással.
 
Na de hogyan?
 
Ebéd után főztem magamnak gyömbér teát (a váltótársam anno hozott ki magának "csöpögtetős-átfolyós" kávéfőzőt, és nagyon kedvesen megengedte, hogy használjam). A tea isteni finom lett, és amikor mentem a második pohárért, leesett: a kávéfőzőben lesz kemény a tojás!!!
Hoztam a fürdőszobámból vizet, félig töltöttem a kannát a vízzel, ment a tárolójába a víz, kannába a 2 tojás, gép bekapcs, és vagy egy óráig úgy hagy.
És -voila!- kész is a főtt tojás! ;-) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése