2013. május 9., csütörtök

Recept: Tíz perces tiramisu

Majdnem minden volt hozzá, és igyekszem kimeríteni a speiz számomra kedvezőtlen tartalmát, így tegnap vettem cukrot (én! aki 3 éve nem eszik cukrot! ;-), túrót, és 10 perc alatt összedobtam (családtagnak) a fincsiséget:




 
Egy műanyag tál aljára tettem annyi babapiskótát, amennyi belefért (9 db), rá jött egy réteg almaszósz (Ald*s), majd egy réteg túró (a túrót előtte összekevertem jó sok rum aromával, cukorral és pár kanál natúr joghurttal), erre még egy réteg babapiskóta, almaszósz, túró, a tetejére pedig felvertem egy kis dobozos tejszínt, és azt tettem. Az egészet fahéjjal szórtam meg.
Nem lesz szeletelhető, de tudom, hogy aki enni fogja, annak tökéletes lesz a dolog kanállal is :-)

Nem diétás, de jól átformálható azzá is, és szeletelhetővé is tehető.

1 megjegyzés:

  1. Hamis. Igen hamis és nem is Tiramisu, de nagyon rendben van! Nyami-nyami :)
    Ezt is köszönöm!

    VálaszTörlés