2013. február 2., szombat

Reggeles


Két hete ez a kép a háttérképem a számítógépemen. Így ahányszor csak bekapcsolom a gépet, emlékeztet néhány -számomra- fontos dolgora. :)
 
Ma edzés pihenőnap van, de 6-kor fent voltam magamtól, pedig 7-re állítottam az ébresztőt. :)
 
Fura, de jó kimondani, hogy holnapután indulok haza. Idefelé hajnalban jöttünk, esős-ködös idő volt, most nappal lesz a hazaút alatt, legalább tudok kicsit nézelődni, hiszen a táj meseszép. :)
 
Jó túllenni az első etapon, legközelebb már gyomorgörcs nélkül tudok visszajönni, az étkezést is (az ebéd kivételével) már előre tudom tervezni, az edzés maradhat a gumikötlels, sajnos ugrálásra nincs itt lehetőség a nyikorgó padlójú emeleten.
 
Már pakolom össze a cuccaimat, ma még mosok egy adagot, és holnap este itt fog állni a pakkom teljes harci díszben, várva a hétfői hazaindulásra. :)
 
Csak megköszönni tudom magamnak, hogy eldöntöttem: váltok és kijövök. És köszönöm azoknak, akik segítettek a szervezésben, akik bíztattak, akik megerősítettek abban, hogy (jól) döntsek. Egyáltalán nem hiányzik a régi munkahelyem, egyáltalán nem hiányzik a régi munkám. :) Hála az égnek nem vagyok az a pityergős-honvágyas tipus, azért az Olaszországban lehúzott két hosszú szezon anno rendesen megatnított a türelemre, a kitartásra, és arra, hogy egyszer csak eljön az a nap, amikor értem jön a magyar "taxi". :)
 
Egyelőre nagyon oké ez a dolog, hogy két hetet vagyok kint és két hetet otthon. Persze nem így szeretnék nyugdíjba menni, de most ez így rendben van. :)
 
Indul az utolsó előtti nap. A néni már hallgatja a "magyar zenét" (palotabozsoki Schütz Kapelle). :))
 
Mosolygós-szép napot mindenkinek!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése