2013. február 11., hétfő

Hús-vér motivációk

 
 
 
 
(képek: itt)

Emberek. Akik gondoltak egy nagyot: változtatnak az életükön.
Nagyon tudok becsülni mindenkit, akinek van motivációja, ereje, kitartása ahhoz, hogy a tervét véghezvigye.
Egy hete jöttem haza az első ausztriai etapról, és ez az egy hét sokkal fárasztóbb volt itthon, mint a kinti két hét. Jöttem, mentem, intézkedtem, látogattam, utaztam, vezettem, minden nap későn kerültem ágyba és korán keltem. Négy edzés volt a múlt héten, és a hétre is csak négyet terveztem, mert ma meg holnap még egy csomó intézni- és rohangálnivalóm van. ímrőben eltér az eddigiektől ez az új, ingázós, 2 hét munka-két hét itthon életmód, de majd ebbe is belejövök, mint ama bizonyos kiskutya az ugatásba.
A héten hétfőn és kedden van konkrét tennivaló, a többi napra nem tervezek semmi hivatalosat, mert hétvégén megint csomagolás, sütni is szeretnék, hogy tudjak kivinni JÓ snacket, 18-án hajnali 2-kor pedig ismét indul a mandula...
Addig kajatervet is szeretnék összeállítani a kinti két hétre, most már tudom nagyjából, mire van kint lehetőségem és hogy milyen az időbeosztásom.
Most irány a város, a fogorvosi kezeléstől függ, hogy alakul a nap további része, remélem, ügyesen megúszom a dolgot elviselhető keretek között.
Emberek. Akik gondoltak egy nagyot, változtattak az életülön.
Nagyon tudok becsülni mindenkit, akinek van motivációja, ereje, kitartása ahhoz, hogy a tervét véghezvigye.
Én is szeretnék közéjük tartozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése