2013. január 31., csütörtök

Reggeles, megjegyzéses

itt

Ma edzés terén pihenőnapom van. Így az ébresztőt nem reggel 6 előttre, hanem 7-re állítottam be. 7 óra előtt 1 perccel ébredtem, magamtól :) És aludni is egy órával korábban mentem, hiszen tapasztalatból tudom: az éjfél előtti alvás pihentetőbb, mint az azutáni. Jól is esett ez a kicsit hosszabbított alvás. Ilyenkor mindig valamivel frissebben ébredek, mint amúgy.
Habár pihenőnap, séta ma is lesz, ez itt mindennapos program. (Érdekes, hogy amíg Magyarországon dolgoztam, szinte sosem jártam gyalog, csak nagyon odafigyelve sikerült néha-néha egy röpke sétát beikatnom. Mindig arra gondoltam: milyen jó lenne többet lenni a szabad levegőn. Hát tessék, a dolog működik: csak kérni kell, és teljesül :)

Január utolsó napja van. Köszönt és minden jót kíván
egy kis boszi az ő kis bosziblogján!
:)

2 megjegyzés: