2013. január 5., szombat

Motiváció

Szombat van, reggel hét óra. Nemrég ébredtem fel. Rögtön tornacuccba öltöztem. Beágyaztam, éppen szellőztetek. Amíg nyitva vannak az ablakok, elkészül ez a bejegyzés. Aztán jön az edzés. Ez a reggeli rutinom első része.
Amikor itthon vagyok, ez viszonylag egyszerű. Ha dolgozom, időre kell kelni, hogy minden beleférjen munka előtt. És ez nem mindig egyszerű.
De erre mondják, hogy fejben dől el.
És néha hallom, hogy minek ez az egész, ha még csak itt tartok.
Egyik dolog: csakis magamhoz hasonlítom magam, és azt hiszem, nincs szégyellnivalóm (itt és itt írtam erről).
A másik dolog: ha nem kezdtem volna el tavaly ilyenkor, most pontosan ott tartanék, mint akkor.
Kész a bejegyzés, indulhat a mai mandula. Hogy nemsokára újabb összehasonlító képet mutathassak, hogy nemsokára még jobban érezzem magam a bőrömben.


bodybuilding motivation quotes
(itt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése