2013. január 25., péntek

Edzés

itt

 
Gumiköteles edzés 2. nap
 
A korán kelés után megmotiváltam magam (itt), és nekiálltam a mai adagnak:
 
Bemelegítés
1. Láb-, comb-, farizom (10 kör)
2. Kis farizom (2 kör)
Nyújtás
 
Ahhoz képest, hogy itt rengeteget ülök (I love my real new life ;-), és a lábaimat csak a délutáni kis sétához használom, egész jól ment a láb edzés. Nem mondom, hogy nem szakadtak szét az izmaim, de hát ugye az emberi test terhelésre született, nem popóhízlalásra, így terheltem is, ahogy csak tudtam.
 
Aztán gyors tusolás (a fürdőszobában legalább jó meleg van), öltözés, és van még egy kis időm 8-ig, a munkakezdésig.
 
Nagyon halkan kell edzenem, mert öreg a ház és nem akarom az alsó szinten lakó nénit zavarni; de mint már sokszor mondtam: a lehetetlen tényleg nem létezik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése