2013. január 25., péntek

Motiváció

 
 
Fura, hogy ezek a mai motivációk most nemcsak az edzésről és kajatartásról szólnak, hanem arról is, hogy mennyire nem egyszerű, ha az ember lyánya gondol egy nagyot, és külföldre megy dolgozni, egy idegen országba, idegen nyelven beszél, egy idegen család mindennapjaiba beilleszkedni kényszerül. Viszont tudom, hogy ez így jó most. Tudom, hogy jobb vagyok, mint hittem, hogy erősebb vagyok, mint amilyennek látszottam, hogy többet bírok, mint gondoltam.
És igen: az edzést is, a kaját is, az ittlétet is meg tudom csinálni. Visszaszámolok ugyan egyelőre, de tudom: jól döntöttem.
Viszont ahhoz, hogy továbbra is minden oké legyen, most el kell magam tenni holnapra. Mert reggel korán kelek, és kipróbálom az új edzőtermet: a fürdőszobát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése