2012. november 27., kedd

Motiváció

Úgy döntöttem, hogy ha lesz rá időm, energiám, délután is lesz edzés. Így ma is lesz egy második, ráadásul a Back to core jön, ami nem kardio, hanem széteszi majd a vállam és a hátam :)
 
Olyan hihetetlennek tűnik, hogy ma Mank megjegyezte: nincs az oldalamon kapaszkodó. Mert tényleg nincs :) Pedig 2012 januárjában ez még elérhetetlennek tűnt.
 
Olyan hihetetlen, hogy 60 kiló alatt van a súlyom. Mert 2012 januárjában még 64-66 volt, ma pedig minden látező kalkulátor azt dobja ki: az ön testsúlya ideális! :) (Pedig amikor ez a kép készült, még 60 kiló voltam.)
 
 
Annyira hihetetlen, hogy végre, sok év után először társaságban jól éreztem magam, tudtam, hogy nem kell takargatnom magam, mert nem vagyok kövér, nem vagyok túlsúlyos, nem kell feszengenem vagy rosszul éreznem magam. A nadrágból nem lifegett oldalt a kapaszkodó, nem rezgett mindenhol minden lépésnél a háj.
 

Hihetetlen, hogy minden ruhám nagy rám :) Kinőttem (vagyis kifogytam) a pulóveremet is :)


A combomról szeretnék még pár centit lefaragni. Nagyon. Ezért sem kérdés, hogy tartom-e Shaun étrendjét, és ezért sem kérdés, hogy nekiállok-e az edzésnek. Nem várok csodát a 4. kör Asylumtól, de magamtól elvárom, hogy megtegyek mindent azért, hogy tavasszal lifegjen rajtam a motivációs nadrágom!!! Ha 10 hónap alatt ennyit sikerült fejlődni és alakulni, még 7 hónap és tényleg bármi lehetséges :) N, akkor hát gooo! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése