2012. november 23., péntek

Motiváció

Reggel fél 6. Még csendesek az utcák, egy-két autós siet valahová, és indulnak az első buszjáratok. A néhány gyalogos és biciklis csendesen burkolózik a kabátjába és fázósan húzza magára a sapkát, majd kezüket a zsebükbe dugva igyekeznek tovább. Ősz van hiszen, november. A ház is csendes még, aki teheti, alszik, párszor villan csak fel a lépcsőházi világítás fénye.
Utolsó munkanap reggele a héten. Egy jó kis füldugós alvás után ébredezik a szervezetem. Ránéztem az étkezési naplóra, nincs extra előkészítenivaló mára. Megittam már egy bögre teát, edzésnapló idekészítve, gyakorlatsor memorizálva. Várok még egy kicsit, amíg teljesen felébredek, aztán indulhat a banzáj.
Tegnap rákukkantottam az előtte-utána képes mappámra. És pl. a hasas képemnél elképedtem azon, hogy mennyire sokat változtam.
A hátam is alakul, ez is hihetetlen.

Jó saját bizonyítékokat is látni arról, hogy a befektetett munkának igenis van eredménye.
Úgyhogy nem is húzom tovább az időt: megcsinálom a mai adagot is.
Még 7 hónap júniusig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése