2012. október 12., péntek

Stagnálás, edzés

Nem mozdul a súlyom. Már lassan 2. hete csak és csak ugyanazt mutatja a mérleg kijelzője. Pedig tartom a kaját és csinálom az edzést. Valamilyen szinten zavar, de mivel a centik azért -ha minimálisan is, de- ficeregnek lefelé, nem esem kétségbe. Régen ilyenkor adtam fel. Ha a kis eredmény után egyszer csak nem látszott semmi abból, hogy mozogtam és figyeltem a kajára. De ez régen volt. Ez az a pont, amikor aztán igazán belép a képbe a türelem és a kitartás. Ilyenkor jön az, hogy nem szabad elkeseredni, hanem szépen, türelmesen csinálni tovább. Ilyenkor van az, hogy nem szabad elkezdeni kapkodni, hanem legelőször is meg kell nézni, mi az, amin lehet/tudok változtatni.
 
  •  Nem ártana többet pihenni.
  • Lehet emelni az edzésintenzitáson.
  • Jobban oda lehet figyelni a megfelelő vízfogysztásra: napok óta 2 literen, max 3 literen vagyok, erre mától nagyon tudatosan odafigyelek. Mert amikor az Asylumot nyomtam, napi 4-5 litereket ittam.
  • A heti kajaterv arányaiban rendben, de a szervezetemnek nagyon hiányzik a több zöldség, a délutáni saláta. Pont az, amit az Asylum 3. körében annyira utáltam már. És bevált, hát visszaállítom. Zűrös ez a hét, rengeteget csomagoltam-dobozoltam a melóba, igen, pár perc plusszal lehet salit is előkészíteni és vinni.
  • Nincs hal. Pedig kell az Omega 3...
Ha minden igaz, ma sikerül időben hazaérnem. Nekiugrok a gyors tervezésnek, sztem 1 óra alatt megvan a kajaterv, a FlyLady újragondolás, a jövő heti edzésterv és minden más is.

Insanity: Cardio power and resistance

Hát, ilyen xar edzést. Olyan, mintha semmit nem csináltam volna. Ez nem jött össze. Van ilyen. Pont.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése