2012. október 12., péntek

Hétvége, tervek

Amikor azt gondolom, az életem egy hatalmas, langyos állóvíz, nem is mindig igaz. Ma reggelre teljesen úgy éreztem: elkapott újra a mókuskerék, semmi másból nem állnak a napjaim, mint hogy megpróbálom túlélni a munkahelyemet, itthon edzés, házimunka, aztán alvás, és másnap pontosan ugyanígy minden kezdődik előről. Erre ma a melóhelyen ért 1-2 pozitív dolog, hazafelé nagy spontaneitással bevágódtam a boltba akciós pultot böngészni, és találtam is kincseket; és a BB csopiban ma valahogy csupa jó hír, vidámság és nevetés lakozik. Mindezekért nagyon hálás vagyok. És hirtelen a szürkéből rózsaszín lett, a rossz kedvemet elfújta az októberi szél, tele vagyok tervekkel, olyannyira, hogy azt kívánom, bárcsak élhetnék paralell életeket is, hogy mindent, amit szeretnék, meg tudjak valósítani. :)
 
Kértem és kaptam tanácsokat a stagnálással kapcsolatban, amik valahogy a saját ötleteimmel vannak egy hullámhosszon. Még keményebb lesz az edzés, de csak napi 1, változtatok az étkezésen (reggel begépeltem a következő heti kajaterv 90 %-át, most még finomítani kell rajta, ja és LMP étrend jön!!!), és türelmes leszek (asszem, erről reggel írtam már).
 


Megyek is, letisztázom a kajatervet, begépelem a maradékot, tervezek és szervezek, megírom a bolti listát, és még ma vagy holnap reggel be is szerzem az esetleges hiányzó cuccerájt.



 
Na, csak szépen sorjában:
 
  • kajaterv
  • bolt lista
  • kajaterv begépelés
  • akciós kincsek "feldolgozása".
Aztán folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése