2012. szeptember 27., csütörtök

Nincs nem tudom! Nincs úgy se sikerül! Nincs lehetetlen!

Meg kellett nézzem ezt a videót. Mert emberből vagyok, és igenis: vannak kétségeim. Pl. nem jön be a heti kajaterv. Próbáltam a CH-t csökkenteni, de nem megy. És én nem tudok "éhezni", nem tudok éhes lenni, mert az mindenre kihat. Nem akarom magam rosszul érezni azért, mert szeretném a zsíromat lefaragni. Átnéztem a mai kajatervet is, és bizony nem megy ennyi CH-val. Így (úgyis készítettem holnapra az egész napos elemózsiámat, mivel megint estig meló) megettem 2 slim kenyeret szárnyaskrémmel  és uborkával (szegény ember vízzel főz: van még 1-2 konzervem, nem fogom kidobni csak azért, mert nem a legegészségesebb. Elég volt nyáron a molytortúra miatt kidobni a speizom tartalmát...). Belefért a napi adagba. Tanulság: nem csökkentem a CH-t, és eszerint kell terveznem is.
Meg kellett nézzem ezt a videót, mert szeretnék a szívemre hallgatni és nem arra, amit mások diktálnak. Rengeteg blogot, cikket olvasok az étkezéssel és az edzéssel kapcsolatban, rengeteg az információ. Az egyik blogban pl. kijelentik, hogy csirkediéta (sőt kemény, megszorító diéta) nélkül lehetetlen a fogyás. Bocs, akkor én mitől fogytam? A másik cikkben határozottan állítják, hogy otthoni edzésekkel képtelenség izmosodni. Bocsi, akkor nekem (és sok-sok hozzám hasonlóan otthon edző emberkének) miért megy? A következő bejegyzésben azt olvasom, hogy tutira nincs fogyás, ha van finom kaja, esetleg édes dolog is a kajatervben. Most linkeljem be ide az eddigi kajaterveimet az eredményekkel?
Igenis: a szívemre hallgatok. Úgy csinálom, ahogy kitapasztalva nekem működik, nem úgy, ahogy mások diktálják. Meg lehet kövezni ezért, el lehet ítélni a "módszeremet". Én nem hiszek egy üdvözítő megoldásban. Abban hiszek, hogy bárki meg tudja csinálni, ha elhiszi, hogy a lehetetlen nem létezik. Én tudom, hogy így van.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése