2012. szeptember 25., kedd

Jó hír, tervek

Jó hír: Újra van itthon netem. Bevallom, kicsit nagy volt a csönd itt nélküle, no de nem unatkoztam. :)
 
Tervek: az alakváltás jól megy. Lassan, de biztosan fogy rólam a felesleges zsír, és lassan de biztosan mennek lefelé a kilók. És még mindig van 8 hónapom az alakulásra (addig tuti megjön az Asylum 2 is :))) Viszont nagyon fontosnak tartom, hogy az ember magánélete, a lelke rendben legyen, hogy harmóniában legyen önmagával. Ahogy az edzést és a kajálást is sikerült kis segítséggel kikísérleteznem, most egy "szemléletváltást", egy "önmegatlálási programot" szeretnék kidolgozni és végigcsinálni.
 
Nulladik lépések egyike: ma "vicces", vidám, bohókás frizut készítettem. Hogy ha már belül nem is mindig, legalább kívül legyek vidám :) Copfnak indult, aztán a copfot kettéválasztottam, a bal oldali tincset egyszer megtekertem, áthajlítottam a copf fölött a jobb oldalra, a copfot összefogó gumi mellé hullámcsattal letűztem. Majd a copfból maradt másik tinccsel ugyanezt tettem, csak az ellenkező irányba. Egy pirinyó tincs pont középen kimaradt, azt úgy is hagytam. Praktikus Nem szeretem, ha a szemembe lóg), tartós, gyors (56.7 mp alatt készült asszem ;-), egyedi -sztem- hajviselet.
 
 
A másik "nulladik" lépés: szereztem egy tünci, BEE HAPPY feliratos pólót. (Megjegyzem: S-es méretű :)) Mert szeretném elsajátítani a pozitív értelemben vett pozitív gondolkodást, ez pedig emlékeztethet minderre. :)
 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése