2012. szeptember 25., kedd

Napi menü (09.25., kedd)

Fura, hogy olyan mértékben nem voltam megint éhes reggel, hogy ha nem nézek rá az étkezési naplómra, eszembe sem jutott volna enni. De mivel már tegnap este megsütöttem a lepényt, legalább a felét megettem melóba menet előtt.
 
Heti menü (vega) itt.
 
Reggeli: Túrós arilepény
 

40 g apró szemű zabpelyhet leöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje ( a sütés előtt fél órával). Amikor felszívta a vizet, hozzá kevertem egy tojást. Kisütöttem mint a palacsintát.

Túrókrém:
Boszorkányosan egyszerű: 100 g túrót összekevertem 20 g saját készítésű cukormentes szilvalekvárral, és kis tejjel, hogy "keverhetőbb" legyen.
 
383 kcal,
22 g F,
57 g CH,
                                                                                                     7 g zsír
 
Tízórai: Gyümölcsjoghurt, mandula
 
Egy doboz áfonyás gyümölcsjoghurt tetejére szórtam 3 g szeletelt mandulát.
 


168 kcal,
11 g F,
21 g CH,
4 g zsír
 
 
 
 
 
Ebéd: Borsófőzelék, tükörtojás
Egy konzerv cukorborsóról leöntöttem a vizet, lábasba öntöttem, kevés vizet adtam hozzá, sót, csöpp borsot. Amikor felforrt, felét turmixba tettem és leturmixoltam, majd a turmixolt rész visszaöntöttem a főzelékbe. És gyakorlatilag kész is volt. Két tükörtojás lesz hozzá. (A főzinek csak a fele az egy adag!)
 
246 kcal,
19.2 g F,
17.4 g CH,
10.1 g zsír
 
Uzsonna: Almás zabkása
222 kcal,
11 g F.
36 g CH,
4 g zsír
 
Vacsora: Fehérjeturmix (és ha éhes leszek, saláta, mert az még simán belefér).
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése