2012. szeptember 12., szerda

Edzés

Insanity: Plyometric cardio circuit


menshealthcares.com

Ez a pasi tud valamit. Ezt már idén tél elején észrevettem, amikor lenyomtam az Insanityt. mert hogy egy edzéstől ilyen módon lecsökkenjen a hátsóm zsírrétege, na ezt nem gondoltam akkor, hogy igaz lehet. pedig az volt.
A Plyo mumus volt még télen, nagy mumus. Utáltam (és imádtam is egyben), mert egyszerűen nem bírtam. Sem tüdővel, sem pedig fizikummal. Ma meg az egyik kedvencem. A gyakorlatok nem nehezek, a szpíd részeknél már nagyon kell a fókusz meg a dig díp, de a végén már, ha azt mondaná, fussak 5 km-t még, megtenném, mert már annyira mindegy :)
A nyújtást most is szívesen elblicceltem volna, de tudom az eszemmel, hogy jót tesz, hogy kell, így megcsináltam.

És megint feljött a nap, amire végeztem:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése