2012. szeptember 12., szerda

Esti és döbbenet

Elkísértem egy ismerősömet orvoshoz. Hiába volt időpont, várni kellett. Olvasgattam a falon a kiírásokat. Vizsgálat: 6000 Ft. Kontroll: 3000 Ft. Receptfelírás: 1000 Ft. Az egyik ajtón: endoszkópos vizsgálat: 13500 Ft... Eddig sem voltam beteges, és 2006-ban, amikor életem egyik legintenzívebb időszakát éltem (kábé 48 órát egy nap alatt), agydaganatot diagnosztizáltak, MR, izomtónus vizsgálat (egy 10 centis csövet dugtak elöl a combizmomba sima fertőtlenítő spay-vel), blabla, és majdnem bevettem, hogy meghalok, na akkor, amikor minden vizsgálat kimutatta, hogy még sincs semmi bajom (nem tudták megállapítani, mi okozza a tüneteimet), elhatároztam, hogy én többé orvosnak nem hiszek. Ne hidd, hogy orvosellenes vagyok, mert sokszor tényleg jó, ha kezelik az embert, csupán eldöntöttem: amit lehet, megteszek magamért, hogy ne legyek beteg. És most, a kiírásokat, az árakat olvasva egyszerűen ledöbbentem, hogy ha beteg lennék, a vizsgálatokat sem tudnám kifizetni, nemám a gyógyszereket...
 
pocaklako.hu
 
Eszméletlenül sajog a fejem, sztem a közelgő időjárás-változást érzem. De nem veszek be gyógyszert, hiszen az nem szűnteti meg a frontot. Lehet, hogy rajtam tünetileg segítene, de éjjel talán leesik az eső, és holnapra semmi bajom nem lesz, kemikáliák nélkül.
 
Esti cuki:
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése